اخبار

دیدار برخی از اعضاء کارگروه علمی-اجرایی کانون فرهنگی تبلیغی «مطالعات راهبردی تمدن اسلامی نوین» با آیت الله رجبی (حفظه الله) ریاست محترم مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره)

در این دیدار که در تاریخ 9 بهمن ماه 1400 صورت گرفت، ضمن ارائه­ی گزارش پیرامون کلیّت و نحوه­ی اجرای طرح مطالعاتی آثار آیت الله علامه مصباح یزدی (ره)، توسط آقایان حسینی کوهساری و مرکزی مقدم، بر ضرورت تعامل میان کانون فرهنگی تبلیغی مطالعات راهبردی تمدن اسلامی نوین و مؤسسه امام خمینی (ره) تأکید شد. همچنین آیت الله رجبی (حفظه الله) ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های صورت گرفته از سوی طراحان و مجریان طرح مطالعاتی آثار آیت الله مصباح یزدی (ره) فرمودند: خوشحالیم که خدا به شما توفیق داده است که این کار را انجام بدهید. این کار، کاری بسیار ارزشمند است. مقام معظم رهبری در ماجرایی نسبت به آیت الله مصباح فرموده بودند: «شما متعلق به خودتان نیستید؛ بلکه متعلق به اسلام هستید. هر کاری راجع به شما انجام شود، در حقیقت نسبت به اسلام انجام شده است».

آیت الله رجبی افزودند: این کار (طرح مطالعاتی آثار علامه مصباح یزدی)، کاری است که مطمئناً مورد رضایت حضرت بقیةالله (ارواحنا فداه) است، و وظیفه و یکی از از واجبات می باشد. در زمینه نشر آثار آیت الله مصباح، این راه، بهترین راه است؛ زیرا فرد با انتخاب خودش می آید و کتاب را به صورت جدّی میخواند، و در سیری حرکت می کند که شخص را به فرآیند و نتایجِ خاصی از نظر علمی و معنوی می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *